Mellan tummen och pekfingret

Tunn var den i dag - Kuriren. Kändes knappt mellan tummen och pekfingret. Men skönt att slippa gå ut och hämta den - Lilly hade kirrat det 5 över 5 när jag stack ut huvudet. Försökte mig dock på att sticka ut handen för att mäta temperaturen - resultat att jag avstod att gå och sätta i motorvärmaren.

Den stora nyheten (?) i Kuriren handlar om regionfrågan. Ledaren tycker inte att regionmotståndarna ska känna sig säkra - eftersom regeringen gjort snurriga kompromisser (?) i regionfrågan. Nu är det väl så att de beslut som för vissa kan framstå som snurriga är väl att Halland och Gotland får bilda egna regioner - inget väl som talar för ett Stornorrland precis?

Datorn är hur seg som helst på morgonen - men har fått veta att det visst är mer linan in än själva datorn. När man fixade Kerstins uppkoppling på övervåningen blev det tydligen svagare signaler hos mig. I vilket fall stressar detta upp mig - känns som om jag vill vara färdigklädd om utifall telefonen ringer.

Så nu duschar jag så får vi se om jag hinner återkomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback