Mer trött..

..är jag - och det som utlöste trötthetstänket - för att det inte finns några hörselslingor på salarna på Europas modernaste sjukhus

...är jag  - för att det finns en TV på mors sal som ska serva 3 personer som ligger utspridda i 180 graders vinkel?

.. är jag - för att jag tyckte mor iaf kunde få LYSSNA på TV - men det var inte möjligt

... är jag för att personalen inte hade tänkt på det

--är jag för att personalen inte kände sig riktigt bekväm med min fråga om vem som var mors PAL - Patient Ansvarige Läkare - som om dom aldrig hört talas om det tidigare. Ska bli spännande att se vem det är??

-- är jag - så trött att jag känner vissa problem att komma till ro. Men det brukar ordna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback