Omvänd ordning

Har sovit i fåtölj på sjukhuset i natt. Trot eller ej - det var riktigt skönt. De erbjöd förstås säng - men jag ville inte - då lägger jag mig och sover alldeles för hårt. Mellan 2-4 har då både mor och jag sovit i ett kör. Och däremellan har vi sovit kortare pass hela tiden.

Och kusin Kerstin - den morgontrötta - ringde redan halvsju och meddelade att hon var på väg upp. Så nu är jag hemma och har duschat och är på väg tillbaka.

Lite sur på kiosken på sjukhuset - med dåliga öppettider och stänger till och med trisslottförsäljningen en halvtimme för stängningstid. Hade tänkt mig att bojkotta dom - och de ska jag göra - men nöden har ingen lag. mitt Keno gick ut i förrgår och närmsta annars är Storheden.

Tidningar har jag bara skummat - så jag kommer väl sakna en dator att ösa ut min galla när detta är gjort.

Galla kommer jag säkert också att få ösa över att det är ont om parkeringsplatser vid sjukhuset. Var kommer alla bilar ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback