Redo

Telefonen känns inte längre ångestladdad och som min fiende - nu när jag är redo att åka om den ringer. Nästan redo iaf.

Länken till
Kurirens ledare - och här en nyhetsartikel i regionfrågan - som jag tycker visar att regeringen har ett omöjligt uppdrag att hinna sy ihop något innan årsskiftet - som väl ändå måste anses vara en reell deadline? Och nyhetsartikeln inte ute på nätet - inte ens med google. Vilken hopplös morgon!

Hopplöst känns det säkert inte för den Kalix kvinna som vunnit 5,6 miljoner rikare. Det är väl en Lottopotten jag är med och tävlar om - men nu grävde hon ett djupt hål i den - men jag tyckte jag såg att det var 45 miljoner kvar i potten - det räcker för mig.

Tore och Tor gratuleras på namnsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback