(S)pännande

En liten spännande rubrik - Hon hyllar Mona Sahlin - men stänger inte dörren för att själv bli partiledare. Fast man kan undra hur mycket "anka" det ligger i det här dvs vinkling. Jag gick ju på rubriken på störten.

Just nu lär de gräla om friskolor - om de ska få göra vinst eller inte. Det är de stora problemet med sossarna att de inte förstår att vinst generar att företag/skolor utvecklas och lever vidare.

Har varit en sväng till far men han vilade inför bastubadandet så han fick inte störas. Så jag åkte tillbak till jobbet.

Mycket samtal idag av vänner som sett mors dödsannons - vilken man kan ta del av här. Av de kan man också dra slutsatsen att mina vänner inte följer mig på bloggen?

Nu tror jag att jag ska dra mig mot Sunderbyn.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback