Tvivelaktigt rekord

Trot eller ej - jag har sovit - eller iaf legat fram till tjugo i nio. Så kusin Kerstin har fått hämta sin DN själv - om den nu kommer så här ut på vischan. Tycker det är många helgdagar den inte kommer.

Lite mörbultad i kroppen - lite förkyld känner jag mig. Kan hoppas att det
inte är svininfluensan. Om den vet jag inte vad jag ska tro - nu är det en hausse igen om dess farlighet.

Det jag undrar är hur länge tar det innan vaccinet biter? Och framförallt - vad händer om man redan är smittad när man tar vaccinet. Med vanliga influensavaccinet vet jag att man kan bli riktigt sjuk om man redan har det i kroppen.

Idag blir en lite "sopig" dag - både här hemma och i föräldrahuset. Pappersreturer med mera - och tomma bilen dag - sommardäcken borde äntligen få komma till stallet. Jag det finns lite pyssel som inte alls motiverar att sova halva dagen. Hoppas effektiviteten påverkatas positivt av vilan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback