3 minus

Milde moses - 3 centimeter kortare. Maxade 1,65 nu och i alla mina pass står det 1,68. Och då och då när man kommit i diskussioner om längd så har det mätts och konstaterats att 1,68 nog stämt mot motparten. När har dessa centimetrar farit! Nåväl någon större benskörhet mättes inte upp - även om jag låg något sämre till än populationen.

Och det stora problemet uppstår i att min vikt inte längre räknas som normal vid 71 utan några kilo lägre. Långan väg kvar!

Bra att det inte är så mycket minus på den "rätta sidan" i
den här undersökningen. Tvärtom så ökar ju både centern och kd.

Nu håller jag på att hjälpa "FISK":arna att dra upp kyrkofoldrar. Det är bara jag som kan hantera vår gamla härk till kopiator när det är tvåsidestryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback