Ankeborg - hallå, hallå?

Snälla Ankeborg - kan ni inte ge hela gänget asyl - av humanitära skäl. Skydda oss alla andra mot sånt här trams!

Själv tycker jag det är pinsamt att min ungdoms idol - Paul Anka - dras med i den här sörjan. Och vad säger "Diana". Hur var det - var det inte lite "pedofil" tendenser redan då. Klagade han inte över att Diana var för ung?

Själv är jag mentalt trött - efter besök hos mor på sjukhuset. Kan bara konstatera att det är åt h-vete för lite personal. Åtminstone på akutgeriatriken. Om man intill döden trött efter att ha varit på röntgen och suttit uppe massor med timmar i rullstol (som hon upplevde det) - och med kateter. Då ska man inte behöva vänta 40 minuter på att komma i sängen.

Nu har det gått några timmar sen jag skrev ovanstående - och tur var väl att jag fick ett break i det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback