För sent..

..att gråta över den här kvällen. Klockan 20.00 var sista chansen att upprätta en "connection" med Gud - dvs rösta i kyrkovalet. Så skyll Dig själv?!

Tomas Deutgen härjar fritt i P4 ikväll - men något dansbandstjosan. Men trevligt är det - Hälften så kär - gammal nostalgisk klassiker - men mer från mor och fars tid än min. Men ikväll var den med i någon form av nytappning? Nästan så jag längtade efter att dansa!

Nu har jag fått lingon från B - alldeles för mycket - en Ica-kasse full - desstuom redan paketerade i plastpåsar färdiga för frysen.

Har pratat med Gerd - läget under kontroll som alltid när hon är med. Thomas och jag har också checkat av. Och Thomas har checkat av med Johan.

Apropå dans så  tror jag det är massagefåtöljen som gäller nu - "vintringen" har tagit på gammelkroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback