"Grattis till oss, grattis till dig"

"Grattis till oss, grattis till dig" - ett mail från Svenska Spel Kundservice. Det pirrar i kroppen - men blir lite antiklimax då det handlar om Stryktipset 75 år - och min "vinst" är gratis inträde på 32 allsvenska fotbollsmatcher under september månad. Om jag tillhör de 1000 första som kommer. Jag tackar!

Hon kallas "sektledaren" -
Annika Dahlqvist. Ja själv har jag övergett henne sen hon talade ut i kvällspressen och berättade att hon inte gick på mammografiundersökning och inte heller tog cellprover i underlivet För LCHF-dieten fixade allt. Benämningen "sektledare" har dock en positiv klang inom fp Norrbotten - men själv dumpade jag henne till "Maranatarörelsen".

Den som sover syndar icke! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback