"hovkommuniké"

Lite rabalder blev det tydligen av min morgonkommentar - men ni vet ju att när bägaren rinner över så kan jag bli lite drastisk.

Så en sån där "hovkommuniké" som när gamla kungen låg för döden: läget är stabilt.

Har haft vårdplanering för far. Och fick naturligtvis uppleva kattrakandet mellan kommun och landsting. Men måste säga att jag blev imponerad av biståndshandläggare A. Kattrakandet berodde faktiskt denna gång mest på missförstånd - så innan vi var färdiga så var alla parter sams. Det blir fortsatt vistelse på sjukhuset för far till dess det lossnar en utredningsplats på Fyren.

En sån här
opinionsmätning kan ju också hjälpa till att lyfta humöret. Oavsett vad Expressen försöker mana fram för bild om att Sahlin lyfter så är gapet mellan blocken fullt övervinningsbart. Lite sur bara att man inte visar gruppen övriga och hur många som inte velat uppge partisympati.

Nu är jag på jobbet sen någon timma och ska här förbli ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback