I skuggan av...

I skuggan av dömda "krogkungar" drunknar positiva nyheter. Jag tror jag letade efter någon sådan idag - positiv nyhet. Låt oss därför glädjas åt att nattklubbschefen (vars namn jag inte ger mig på att stava) på Bryggis AB blev frikänd.

Min intuition sa mig att han talade sanning. När jag läste att han frivilligt återvände för att få sin dom prövad blev jag glad men lite orolig. Skulle snåriga juridiska spetsfundigheter löna honom illa?

Själv har jag för ovanlighetens skull problem med att jag är för pigg på kvällen - tänk er klockan är 23.45 och jag har inte ens lagt igen ögonlocken för en kort sekund!

Kom ihåg att rösta på söndag - i kyrkovalet. Efter att ha sett och hört SD:s lokala kandidat från Vittangi - Bengt Moutka - känns det än mer viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback