Resumé av dagen

Efter frukost blev det lite sopkörning - sånt med producentansvar ni vet. Inhandling på kvantum. Lite jobb för nomineringskommitténs räkning.

Sen hem till mor och gjorde henne i ordning. Klockan 13.00 kom HK-bussen. Efter lite felkörning av henne. Nu fick jag se kartan - den som tillhandahålls på bensinstationer och sånt. Skräddarsvägen är helt felutritad - måste nog få mig en sån karta.

Allt nog har vi varit och hälsat på far. Han var vid gott mod och ville tala mycket jakt och hundar. Hem med samma buss klockan 14.45. Hann hjälpa mor till toa - men så kom M+M från hemtjänsten och då sa jag upp mig och gick hem.

Mötte kusin Kerstin som kom hem från Haparanda. Det hande funkat tidsmässigt bra med Haparanda bussen och sen bussen till Sunderbyn.

Nu ska jag lägga mig och sova i 2 timmar - sen ska jag ringa Gerd som jag sett har sökt mig - hon måste ha ringt precis då jag höll på att baxa in mor i HK-bussen. Sen ska jag nog dra en repa till till stan - måste hämta valsedlar och ombudskuvert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback