Thomas visavi Johan

Ikväll för Linköping kommer till Luleå och Coop Arena finns det en match i matchen också för vår del. Thomas - Luleå Hockey visavi Johan Linköping - som ju också har förkortningen LHC. Får väl använda den i morgon så jag inte stöter mig med någon av dem.

I eftermiddag har det varit Jens contra Kent Ögren på Radio Norrbottens efter 3. Vem som vann den matchen kan jag inte uttala mig då jag inte lyssnat - men jag vet vem jag håller på - angående obsplatserna - och jag ska lyssna när jag kommer från sjukbesök hos mor.

Jens var kallad till TV4 också - men blev bortklippt innan inslaget filmats - det hade blivit för trångt om nyehtsutrymme. Jäkla Maria Salmgren i Övertorneå och Jerry Johansson i Arvidsjaur. Frågan är vilket som kom mest överraskande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback