Till vallokalen - 2 ggr

Jodå jag har faktiskt varit till vallokalen 2 gånger - först och röstat själv på morgonen. Och sen och budröstat för mor - då tillsammans med kusin Kerstin som fick vara vittne till att mor röstat på egen hand och av egen fri vilja.

"Vintrat" färdigt hos föräldrarna på förmiddagen. Sen 12-kaffe. Och därefter besök hos far. En sväng till jobbet och en sväng förbi en kompis och hämtat in en handling jag behöver för lite överklagningar i veckan.

Ja sen var det något lite jag inte gjort i "vintringen" - och så röstning. Lite mat och så. En liten tupplur men då ringde kompis B och skulle komma med lite lingon till mig.

Så nu väntar jag på henne. Sen måste jag ringa Gerd, Thomas och Johan.

För övrigt hade jag väntat mig lite bilder från
alliansens framträdande på Sergels torg igår - men det verkar sparsamt. Bra betyg för Jan Björklund att Ohly tycker att han är en ohederlig politiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback