Back in "blogg"

"Tebaks" till bloggen - som en Västerbottning skulle säga.

Varför ser jag alltid oväsentliga detaljer?
På sidan 26 i NSD kan vi läsa att Ingemund och Gudmund har namnsdag. På sidan 27  i samma avisa presenteras namnsdagsbarnen som Ferdinand och Nanna. Vilket förhoppningsvis är det rätta då jag hunnit ut på FB och gratulerat både kusinhustru Nanna och tjuren Ferdinand.

Kanske att jag inte vant mig - men jag tycker webtidningarna blivit "magra" - särskilt Kurirens. NSD har - idag okollat - ändå lite mer rubriker i menyn, Idag kanske är en dålig dag att mäta - ska väl inte hända så mycket. Hockey dock enligt Kuirrens "godmorgonhälsning".

Hur dagen av avlöpa för mig kan jag inte berätta. För jag har inte bestämt mig än. Tvättstugan dock en maskin till. Och den timme jag inte gjorde på jobbet igår har jag ändå ambitionen att avverka. Samtal till presumtiv kandidat på en lista - som jag lovat att göra måste också till. Och besök hos far förstås. Tänk om jag kunde komma på något riktigt fint och påskigt att köpa till deras gemensamhetsutrymme?

Nu tvättstugan. Fast kanske ska gå in och kolla" ring så spelar vi" på FB?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback