"Flingar"

Det flingar ute - trodde på synfel - men en och annan snöflinga kommer. Aprilväder kallas det.

Grattis till kusin Ann-Sofie Grönborg i Bollnäs som fyller år idag. Hoppas moster Gunilla är in och kollar här och kan vidarebefordra.

Svårt ibland att komma ihåg vad jag skrivit på FB och vad jag skrivit här. Här har jag inte ens talat om att jag kom hem från Jokkmokk i någorlunda gott skick. Ryggskottet gillade dock inte resan känner jag nu på morgonen.

Idag ska jag bli lite sen till jobbet - styrelsemöte per telefon klockan 08.00.

Nu ska jag bläddra och kolla om det var något i tidningarna som bör lyftas ur kroppen.

Kommentarer
Postat av: Gerd

Ylva !



Va´märklig reklam du har på din blogg!

Was soll es beteute?

2010-04-08 @ 17:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback