Överskuggade allt

Så klart - nyheten om Madeleine och Jonas uppbrutna förlovning - överskuggade allt i nyhetsväg i går. Vilken "tur" för media nu när glöden runt vulkanen falnat.

Röjde i huset fram till klockan 15 - därefter besök hos far. Middag hos kusin Kerstin - där Saara också var.

Morbror från "Kullen" haft lite hjärtbekymmer. Ska ned till Sunderbyn på tisdag.Och då kommer två av mina kusiner med också. Ska blir roligt att träffa dom.

Mindre kul att Djugårn åkte på däng igår - fast mer intresserad var jag inte att jag lämnade dem när det var 2-2 och 4 minuter kvar.

Nu ska dagen planeras - har lite svårt att prioritera bland uppgiftena. Men om solen värmer upp och  består så ska jag ta ur far på promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback