Syndrom X

Hur var det - småfet, godissugen och trött. Alltid skönt att få en diagnos och en del stämmer ju, Dock inga höga blodfetter, inget högt blodsocker . men en förlamande trötthet. Så trött och "ohågsen" att jag bara var in och vände på jobbet fast jag bestämt mig för en viss begränsad insats.

Solväggen på Bärigårn hägrade - men dit gick det inte och ta sig - för mycket snö. Blev fika hos kusin Kerstin med tant Lilly, Och sen har jag SOVIT - igen.

Nå nu tror jag inte jag
lider av syndrom X - fetman beror mest på dålig självdisciplin och dålig karaktär.

Någon rest av fornatiders långfredag - då allt var stängt och förbjudet - måtte televisionen ha - för inget Aktuellt ikväll klockan 21,00?

Så får vi se om det ska bli någon go smörgås - och ett glas vin - kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback