A kräver B

2010-08-30, kl. 06.00

Vaknat till ännu en underbardag - och en hel underbar vecka framför mig. Helt osprättad just denna måndagmorgon.

Redan hunnit reta mig på att Expressen påbörjade en omröstning om vad folk tyckte om Jans framträdande igår - men jag hittar den inte på morgonen. Har man sagt A får de banne mig säga B.
Vilket Aftonbladet gör - där Jan får 65% av femmor och fyror. Kul!

Funderar på hur NSD tänker? På ettan kan vi se Karl Petersen uttala att SD är nazister. Så följs det upp med ett helt uppslag där företrädare för SD får trona på stor bild. Samtidigt läser vi att SD inte bryr sig om att det inte kommer folk och lyssnar. Det är bara intresserade av media - och har bara inbjudit dessa. Och med hjälp av NSD så har de lyckats med sin målsättning. Självfallet ska SD inte tigas ihjäl men det får väl vara någon måtta på de utrymme de ges?

Idag gratulerar jag Bo-Gunnar Ledin i Boden som fyller 70 år. Dock utomlands så fysiska gratulationer får vänta.

Nu är det bra exakt två dagar till jag ska överlämna nycklarna från föräldrahuset till de nya ägarna. Skönt ska det bli - men nog kommer det att kännas konstigt ett bra tag framöver.

Nu väntar Kvartersakuten för provtagning - läkarbesök nästa vecka. Sen jobbet. Jens och Viktor på väg mot Övertorneå - snart iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback