Förutsägbart

2010-08-15, kl. 06.00

Förutsägbart - att det skulle komma en
opinionsmätning idag. Nu kommer det väl att hagla såna - och nya "institut" kommer att se dagen.

Dagen igår gick i återhämtningens tecken. Två timmar röj - två timmars läsande i en  antastisk sommarsol, tre timmars middagsvila även  kallat SPN (=superpowernap). Liten inhandlingsresa till Kvantum - tydligen hungrig för kylskåpet är fullt.
.
Kommer just ihåg att jag köpte fyra trisslotter också - för en vinst plus 18.60 för pantade petflaskor. 6.40 fick jag lägga till.

Mycket död och elände i Expressen -läste fel - Midnattsolsloppet - och trodde det var från länet.

Idag blir det äntligen Nolia - fast inte så roligt att vara där sista dan på eftermiddagen - man anar uppbrott redan vid lunchtid - och de är klart - de som varit där hela veckan är nog ganska mäsströtta.

Nu ska jag hämta in DN. Var ut klockan 5.20 men då hade den inte kommit - men nu har jag sett tidningsbudet. Och sen ska jag skrapa trisslotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback