Godisregn

2010-08-23, kl. 06.00

"Godisregn" över pensionärerna - befogat för vad jag förstår är den
stora satsningen som Alliansen gör på låga pensioner. Rätt irriterande detta hopklumpande av grupper - det finns ju pensionärer som har det mycket bra ställt. Och ibland tror jag att de är de som gnäller mest!

Dagens snackis måste väl ändå bli Kent Ögrens uttalande i NSD: "Jag upplever att jag är väldigt populär" - inte någon större ödmjukhet där inte - och frågan är hur insiktsfull han är? Tyärr kan jag inte bjuda på någon länk - men på E-tidningens etta kan ni se påannonsen.

Signe och Signhild har namnsdag idag. Fast det allra största som sker är nog att Sara börjar på högstadiet idag - på Bergnäset. Tänk att Sörbyarna inte fått sitt eget högstadium än - trots att vi i FP kämpat väl i flera omgångar.

Gult och blått möts - uppåtgående trend för de blå - nedåtgående trende för de gula - FP resp. MP - kul!

Idag telefonmöte både morgon och kväll - med riks på morgonen och ikväll med våra egna. Nu är det valrörelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback