Dagen efter

2010-12-11,  kl. 09.30

Trot eller ej - jag har sovit/legat till halvnio. Men är väl dagen efter då jag deltog i Nobelfesten igårkväll - till ganska sent. Men det blev varken mat, vin eller dans för mig - så det borde inte vara så.

Ett lätt fjun hade lagt sig på bron - sopat den. Hämtat tidningar och läst dessa insvept i pläden (som mor vävt). Stördes bara av Svintorps Starkeman som verkar repriseras ofta?

Får se om det under dagen dyker upp något från tidningarna som jag vill ösa galla över. Just nu känns det som om det inte var mycket som gjorde intryck på mig.

Daniel ska dock gratuleras på namnsdagen.

Själv hoppas jag på att det är någon spännande sport på TV - blir ett härligt "klimat" att städa i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback