En snutt

2010-12-28, kl. 10.15

Bara en liten bloggsnutt från Sollentuna - i väntan på taxin som kommer 11.30 för att ta oss mot Arlanda.

Idag gratulerar jag svärdotter Lotta som fyller 40. Hipp, hipp. hurra! Tack vare det så är jag nu på väg mot Thailand.

Grattis också till Lottas mormor Edith, Ingegerd i Hertsånger och Britt-Marie i Umeå. Som också alla fyller år idag.

Vi såg basketmatchen i går - LF-basket. ingen anledning till gratulationer där inte. Fy så dåligt de spelade. Men det bedöms naturligtvis utifrån höga förväntningar. Kom igen grabbar!

Idag har jag för första gången läst e-tidningarna i skarpt läge. Ganska juste - har börjat lära mig att zooma in och gå tillbak till blädder på ett bra sätt. Även gamla hundar/strutzar går att löra.

Nu ska vi försöka hitta igen det yngre gardet - jag och Dorran hade förstås ätit frukost innan de stigit upp.

Nu blir det nog inte så mycket blogg framöver ett tag. Få se om jag hittar någon uppkoppling i Thailand - isåfall kan det väl bli ett och annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback