"Takfarare"

2010-12-09. kl. 06.15

Idag vet jag minst en "takfarare" - det lär inte stanna vid att sätta kaffet i vrångstrupen när Börje Lööw läser Sticket med rubriken "En som sår tvedräkt". Icke desto mindre känns det som om GB träffat rätt. Tyvärr inte länkbar än.

Europas befolkning växer - på bredden. Nu har hälften av oss uppnått övervikt.

Idag gratulerar jag alla "Annor" jag känner till exempel Anna Grönlund. Som vet att jag denna dag alltid brukar påminna om att julskinkan ska läggas i saltlaken.

Nu kom den "
tvedräkten" - den magiska gränsen för publicering verkar handla om sex.

Första kommersiella rymdturen är ett faktum - om än i demonstrationssyfte. Nu får Rymdbolaget i Kiruna rappa på om de ska bli först med turistresor till rymden. Kan undra om folk tittade på första flygturen med samma känsla av overlighet som vi - eller iaf jag - ser på rymdturerna

Själv ska jag nöja mig med att lyfta mig i kragen och göra träningsprogrammet. Sen "lyfter" jag mot Kalix och styrelsesammanträde med Folkhögskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback