Dagens agenda

Återigen en dag ledig från jobbet. Idag ska jag revidera på Kommunförbundet. Ett rätt roligt uppdrag - faktiskt. Och lagomt maktpåliggande - bara att löpande under året ögna lite handlingar - och läsa protokoll. Och så en intensiv dag med slutrevsion.

Ikväll är det nomineringskommitté för Luleå. Måste försöka å till någon timmes vlla mellan dessa uppdrag. Tro hur frustrerande det är att inte orka hålla igång som vanligt. Förr gjorde man bara som OS-skidåkarna - bet ihop och la in en ny växel. Det funkar inte längre.

Slut på klagokören.

Kommentarer
Postat av: Gerd

Ylva !



Klaga inte! Delegera !Ge dina medarbetare fria händer. En dag ska du ändå lämna det jobb som du innehaft-ja hur länge??

2010-02-17 @ 17:31:45
Postat av: Ylva

Intressant? Det är faktiskt min fritid jag skriver om - vem tycker du jag ska delegera den till?

2010-02-17 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback