Dagens krasch

Oj, oj - jag hann precis hem och coola ned lite innan Anja åkte. Och så blev det denna fruktansvärda krasch. Och när hon hade bra mellantider - så gick jag fram och tillbaka över köksgolvet och muttrade för mig själv - att nu åker hon nog ut. Törs inte säga hur jag egentligen tänkte - nu ...händer det något hemskt - och visst blev det så. Lite synsk är jag allt! Farmor generna mina!

Våldsamt ont i ryggen ikväll. Det är mycket som "kraschat" idag - både fysiskt och psykiskt!

Jag har glömt min bärbara på jobbet - förhoppningsvis - så jag inte ställde den utanför bilen vid jobbet?

Godnatt!

För övrigt fattar jag inte varför jag inte får se Kalla och Hellner ikväll?? Thomas lovade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback