Dolph - en hygglig prick

Måste erkänna att han inte satt några oputplånliga intryck på mig - Dolph Lundgren. På allas läppar - iaf i media inför melodifestivalen - och jag fick ingen tydlig bild av vem han var. Tänkte det skulle säga "klick" när jag såg honom - men inte.

Så nu har jag slagit upp honom på
Wikipedia - en hygglig prick som jag kan båda ha och mista. Varför sånt väsen om gossen?

Nu har jag - sen jag hörde av mig senast - hunnit skotta lite snö hos föräldrarna. Varit förbi till far med en hundkoppel - han har sånt bryderi vad han ska göra om hans hundar dyker upp. Nu har han iaf en "trälj" som vi säger.

Lite bokföring/bokslut för länsförbundet. Det är min favoritsysselsättning - gillar att re ut sånt.

Nu ska jag packa ihop och åka förbi far. Våra insynsskydd satt kvar och det såg riktigt trevligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback