Habilt?

Det är möjligt att jag värderar ordet fel - det måste nästan vara så. Habilt - och labilt? Ja det är klart ett stadigt lopp var det ju som Anja gjorde. Sjua efter det hon var med om igår.

Själv minns jag vilken självövervinnelse det var att sätta mig bakom ratten efter att ha kvaddat bilen - och ändå hade jag inte ett endaste blåmärke.

Strålande habilt lopp tycker jag! Nästan så jag måste vara uppe och se nästa lopp - men bara nästan.

Fem rätt på Keno = 5 kronor. Och 13 kronor kom från svenska spel häromdagen. Förmodligen det något minimala resultatet av min jakt på jackpotten för himla många veckor sen.

Och tipset med Anita ska förnyas - min tur att betala. Och kupongen är försvunnen! Efter det är en anrik rad - skapad på 60 eller möjligen 70-talet så skulle det vara en katastrof om det inte vore så att jag sparar på allt. Till och med några gamla tipskuponger jag har efter Sten. Och eftersom det är spelat med spelkort så kommer väl "storvinsten" som ett utbetalingskort om ett halvår?

Och stackars Helena - men allt som inte dödar det härdar. Nästa OS är du lika mentalt stark som Anja.

Ser och lyssnar till Anja som intervjuas på TV - vilket charmknippe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback