Husrannsakan?

Vi fick aldrig någon förklaring från polisen om husrannsakan i Lakaträsk? Kritiken riktas egentligen mest mot NSD. Har man sagt A så får man lov att säga B.

Den bild som NSD förmedlat - att polisen kan gå in och göra husrannsakan bara på en anonym anmälan - lämnar kvar oro och en fadd smak i munnen.

Än mer skumt blir det när enda artikeln som kommer på
sök "Lakaträsk" handlar om något helt annat än den om  husrannsakan?

Nu är det inte bara NSD och Kuiren som är senfärdiga (med att lägga ut på nätet). Förstå hur jag kunde glömma att gratulera Mats Åhman på hans namnsdag som var igår. Grattis där borta på Färjvägen - och grattis alla andra Mats jag känner också.

Och Sigvard gratulerar vi idag.

Nu kan jag hoppas att inga nya utmaningar dyker upp i dag utan att jag får grotta ned mig i verksamhetsberättelsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback