Kroknade

Ganska nyss - först klockan 7 -  hälsat en ny dag välkommen. Jag kroknade samtidigt som Kalla igårkväll - och har inte hunnit göra många knop den här morgonen.

Noterar att tidningarna är bortskämda
Kallas 6:e plats får man leta efter. Kul med Myhrers brons - och Finlands.

Chile och Japan - katastroferna avlöser varandra. Kjells bror befinner sig i Chile - men välbehållen. Tack för det. Och Japan verkar - än iaf - mer vara en katastrof med mediamått - vi hoppas den stannar därvid.

Dagen ska annars förflyta enligt följande: diskbänken, tvätt, lite annat röj, far och sedemera Piteå.

Sen ska jag köra femmilen - vi startar visst 18.30 - samtidigt som Thomas ska vara på ett årsmöte. Jag har inte riktigt koll på startande på 5-milen - men jag hoppas innerligt att Södergren kommer till start och får medalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback