Leva sitt liv

Borde sluta förundra mig över människor som försöker leva andras liv. Som beschäfigt ger råd om hur du och jag ska leva.

Har genomskådat det nu - sent om sider. Kan man inte styra den egna mannen/kvinnan eller resten av familjen - så drabbas vi andra. Konfliktfritt i familjen - terror mot oss andra - vänner? Man kan få de mest förunderliga mail.

Talade ikväll med en manlig drabbad bekant - och skulle önska att jag hade lite mer manliga gener - han bryr sig inte.

Men nu tar jag fram mina manliga gener - vem kan bry sig om sånt när vi
tagit brons på 5-milen.

Men nog är det himla tråkigt att man kör masstart. Du kan drabbas oförskyllt av andras tillkortakommanden! Precis som i vardagslivet!


Kommentarer
Postat av: Gerd

Ska man leva sitt liv med händerna på-eller under täcket??

2010-03-01 @ 20:12:15
Postat av: Anonym

Det här "täcket" kan nog varken du eller jag påverka.

//Ylva

2010-03-02 @ 06:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback