Ömma tår - eller PR-snillen?

Ibland tror jag kändisarna har någon byteshandel med varann om att säga korkade saker - så att man kan hota med polisanmälningar och stämningar - och få Expressen och Aftonbladet - och andra "hyenablad" att haka på.

Nu har
Rikard Olsson skämtsamt sagt om Anna Wahgren att hon hade förstört många barn.

Det kan ju inte vara någon nyhet för Anna Wahlgren att hennes uppfostringsmetoder är kontroversiella.

Hugaligen - vad har vi inte sagt om Staffan Westerberg - som förstörde (förförde) våra barn med "vilse i pannkakan"?

Nåväl nu är jag hemma igen. Besök hos far - trevligt samvaro vid matbordet - jag hakade på vid kaffet.

Dagens räddades redan vid avfärden mot staden - vid 12-tiden. Ica-kortet återfunnet - bland godispapper och annat skräp i bilen.

Nu borde jag sätta mig och jobba med diverse privata myndighetsskrivelser - men jag måste nog vila först - om jag ska orka med både hockey och skidskytte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback