Pris ur Karl P:s hand?

Det skämtas om att man ska akta sig för att få pris för företagande av Karl P. Tre gånger på raken så har pristagarna avslöjats med skattefiffel och tvister med kommunen.
 
Kan vi tro att de skattefinansierade kulturpriser han - den rattfulle kulturprofilen - sägs ha fått också delats ut av Karl P? Ï Kuriren tandtemkör Stig Nordlund och Ludde Wästfeldt (error på Kurirens nättidning) - och i
NSD skriver Jan Bergsten. I förhållande till ledande politiker med liknande brott klarar sig vederbörande undan med att säga att han inte vill tala om händelsen - och det tror jag det!
 
Intressant med publiceringspolicyn också - nog hängdes väl Kent Ögren ut direkt med namn och bild? Om man läser artikeln här så handlar det ju i än större omfattning om att vederbörande faktiskt varit en fara för omgivningen? Nu har jag ingen längtan att hänga ut någon - men intressant som princip?

Nu ska jag försöka mig på en ny princip - släppa varje rubrik för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback