Rättvis fanbärare?

Foppa ska vara fanbärare för Sverige i OS - Thomas gissade det. Jag gillar ju Foppa och önskar honom verkligen lycka till i OS - så han kan dra sig tillbaka - snart är han på gränsen att bli patetisk. Men om det är rättvist att han får bära fanan vet jag uppriktigt sagt inte - man borde faktiskt redovisa vilka som uppfyller "kravet" att ha med sig en OS-medalj i bagaget.

Men bär den högt Foppa - fanan  - livet i övrigt är inte heller så rättvist.

Men jag har sett min favvo Micke Renberg i OS-studion så jag är nöjd.

Nöjd också över att vara hemma. Avnjuter just nu hugossons salami på rågcrips med tunna skivor av äpple och päron. Extra njutbart eftersom överskottet av salamiförsäljningen går till Saras basketlag. Dock inget fredagsvin - tror jag måste lämna utrymme för Panodil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback