Snart ingen ursäkt

Snart finns det ingen ursäkt att sitta kvar här vid datorn - Panodilen har verkat och jag känner mig lite mindre hängig.

Än mindre hängig skulle jag förmodligen känna mig och jag kom igång med någon form av kontinuerlig träning - nu öppnar badhuset i Gammelstad - och då kan jag inte längre ta dess stängning som intäkt för utebliven motion.
Ingen artikel i NSD på nättidningen?

Hör på radion att föräldrar ska bli skadeståndsskyldiga om deras barn ställer till det. Det finns de som är emot det. Och då kan jag undra vem de tycker ska betala?
 
NU förstår ni ska jag duscha bort resten av förkylningen. Kanske gå in på FB och kolla först. Skrev där halvsex - om att det snöade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback