Tänkte hockey

Tänkte hockey - och anade en pressgroda när det stod att USA gett upp mot Sverige. Men det var curling. Men i hockeyn leder vi med 3-0. Och jag har fått se massor med Micke Renberg och Foppa!

Lite sorgsen blir jag fortfarande när jag läser om rivningen av Fritz Olsson husen. Och må någon elakt makt ta dom om de låter de bli ytterligare en tom tomt som upplåts till parkering.

Nu snöar det - vilket det inte gjort här på mer än en vecka. Jag skickade en rapport till kusinen i London om att det inte snöade - men jag ska inte rätta mig. Hon kommer nog få nog av snö när hon anländer Göteborg ikväll.

Nu ska jag göra mig färdig för avfärd mot jobbet. Och vi leder fortfarande med 3-0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback