Vårda rubrikerna!

"Fiaskot" och gud vet vad skriker Expressens meny. I Expressens värld vill bara Helena Jonsson åka hem men övertalades av Magdalena via TV att stanna kvar.

För mig som inte orkade stiga upp utan låg och lyssnade var resultatet - en 12:e plats - lite förvånande. Om jag inte drömt så låg honungefär där efter sista skjutningen - och jag somnade om viss om att hon skulle köra in en del.

Det finns en benämning på detta - att skapa egna verkligheter och argumentera utifrån den. Det är ju medias upphaussningar som gör att ordet "fiasko" kommer fram.

12:a i världen skulle jag vara mycket nöjd med - oavsett gren!

Ja, jag är alltså vaken och uppstigen - men inte blev det mycket OS i natt. Förkylningen suger fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback