Börje, Doris och Karl

Börje (Lööw), Doris (Hedlund) och Karl (Petersen) gratuleras på sina födelsedagar - som samliga är idag. Och Karl har namnsdag också - liksom Karla.

Själv gratuleras jag för att jag tog mig till jobbet idag. Klockan 6 noterade jag till min förskräckelse att det var 15 grader. Inte kul att ha tjuvparkerat och sen ska bilen inte starta när jag ska smyga iväg.

Men det gick vägen - jag fick pulsa förstås klockan halvsju. Och eftersom tidningarna inte kommit i Sunderbyn drog jag direkt till jobbet. Med ankomst klockan 7. Ovanligt!

Och innergården här ser ut som värsta snölandskapet - och tror inte de har skottat än!

Nu nalkas lunch - och jag hittar på massor med saker att göra istället för att göra det jag nu skjutit upp hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback