Drabbad

Drabbad av bloggångest - varje gång jag skriver att jag ska återkomma med blogginlägg drabbas jag av någon form av bloggångest - vill inte alls gå till datorn.

Hemkommen efter ett fantastiskt folkpartimöte - riktigt kreativt, realistiskt och med den sedvanliga liberala värmen och omtanken om varandra. SÅ skönt!

Men drabbad av någon form av förkylning är jag dock - inte influensa hoppas jag - ovaccinerad som jag är. Dock inte i form av någon protest eller så. Passar bara aldrig in med nålsticket. Hade tänkt åka i eftermiddag - men tror inte det är så bra om man känner något elände i kroppen.

Istället för vaccination gjorde jag besök hos far . som hade haft en "frånvaroattack". Dock över när jag kom. Gun och Rolf hade hälsat på - och efterlämnat en burk med Guns sedvanliga underbara bakverk. Far och jag såg på skidåkning till det var dags för hans middag. Då åkte jag vidare hem.

Har ringt och gratulerat min morbror Sture i Bollnäs. Och hann också växla några ord med moster Gunilla och kusin Fia.

Skulle se helgmålsringningen - för att komma i helgstämning - men dessa 5 minuter missade jag.

Vad jag inte ska se på TV ikväll vet jag -
"slottet" - vilket dj-a trams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback