Hjälplö(S)t råd

Kunde se honom framför mig - kommunalrådet Petersen som inte kunde stänga av mobiltelefonen - i talarstolen. En kvinna som hade motsvarande svårigheter stod inne på Phonehouse och läste eder för kommunen upphandling. Kan tro att Jan Hansson som förlorade upphandlingen gnuggar händerna.

Har för övrigt försovit mig rejält idag - till halvsju - då gäller det att inte försöka stressa ikapp - för då är dagen körd. Får maila att jag förskjuter arbetstiden någon timme.

Ettan säljer - det har NSD förstått - som marknadsför 13 nyheter på ettan - medan Kuriren bara får plats med 7.

I Expressen hittar jag dagens hädelse - citrussemlor med mango.

Visst finns dom - aliens - men " oknytt" tror jag det var farmor kallade dem, Dom rörde sig runt stall och uthus. Grå och små och hade något visst samarbete med tomten - har jag en vag känsla av.

Nu ska jag i lugn och ro göra mig färdig för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback