I partiledardebattens spår

Trodde jag lämnat "spår" här igårkväll men inte. Nå efter jobbet blev det Kvantum och far - en ganska vanlig kombination nu för tiden. Tänk sån tur vi hade att det blev Ingridshem - pä vägen mellan jobb och bostad.

Inget särskilt igårkväll. Inget särskilt i tidningarna idag - som jag minns iaf. Fick göra en utryckning och hjälpa min granne precis när jag läst tidningarna färdigt - så jag kanske glömt?

Men mest om partiledardebatte tyckte jag -
en historisk bild skriver man om i SvD.

Bengt Augustsson har sadlat om igen - nu vill han göra gymnasiebyn till ett regionalt nav. Så rätt tänkt men kommer väl att motarbetas av den väl utvecklade jantelagen.

Idag gratulerar vi Agnes och Agneta som har namnsdag.

Vattenfall ut - LKAB in - gäller det internationellt också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback