Kvällen är räddad

Partiledardebatt i timmarna två ikväll - kvällen räddad. Faktiskt ingen ironi - längtar nästan att se den. Något har hänt!

Nåväl på jobbet är jag och hör på bandy på radion. Sverige leder med 2-1 - ryssarna fick just ett mål bortdömt.

Har bara jobbat 1½ timme - trots att jag varit här sen strax efter elva. Lite privata skriverier - som kräver sin energi. Nu ska jag skicka en kopia till Kerstin - dock inte kusin Kerstin.

Sen ska jag åka till Kvantum och köpa Kajang till kusin Kerstin - med reservation för stavningen - men något hälsokost medel mot hosta. Tänk - förvisso åkte jag på en veckas förkylning - men ingen hosta har jag drabbats av. Det kan också vara Lycka.

Och sen ska Kerstin och jag åka och hälsa på far. Vi ska fixa med lite gardiner. Som det tekniska snille jag inte är så lyckades jag felmontera en sån där expanderande draperistång - men Kerstin kan nog fixa det -hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback