Långkok

Arbetsluten inte så där påtaglig när jag kom till jobbet strax efter 12. Så jag var tvungen att börja lite mjukt med att kolla lite nättidningar.

Så föll mina ögonen på denna gryta - lite vilseledande
kallad för salamigryta. Min nyfikenhet bjöd mig att kolla hur salami skulle kräva långkok?

Men med tanke på att sol och semesterresa redan är bokad årsskifter 2010-2011 så ska det väl bli lite "sparmat" och då kan väl den här grytan vara något.

För övrigt borde är det väl jag som nu ska föra traditionen med brunabönor och semlor vidare. Inser direkt att jag är borta på riktiga fettisdagen den 16 februari - i Medlefors. Men vi får väl hitta någon alternativ dag.

Nu ska jag ta lite nappatag med jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback