"Lusig" också!

Inte nog med magont - som gick över. Jag är "lusig" också. Fick jag reda på redan förra året - hos "pappas flickor". Jag beskrev läget för min gullranka - som jag skrivit här om också.

Svaret på de perforerade bladen och växternas allmänna ledsna utseende heter svartlus. Och jag har sett de små liven - de kliver omkring vid datorn och låtsas att de inte alls är intresserade av mina blomster. Jag har närmast karaktäriserat dem som "virus".

Nåväl - én helt okej dag. Somnade i fÅtöljen vid 18-tiden men väcktes av att Börje F ringde - sen hamnade jag på "spåret" - nästan ännu trevligare med nya programledarna.

Och nu är jag mer än trött och nöjd med nya årets första dag. Heja Hellner och grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback