Magont

Det var inte den här artikeln som förorsakde rubriken !magont" - men det kan man förstås också få för bortrövade barn.

Själv vaknade jag klockan 6 med magont - inte riktigt magsmärtor - men ont. Inte huvudet som värkte - det hann nog inte bli så många glas vin - vi nar rätt snacksaliga alla fyra.

Men som sagt - ont i magen - så det blev två panodil och "tvångsvilande" i stort till nu. Fast Lilly har inte dragit upp rullgardinen än hon.

Nu är bara frågan om det är från den köttbit som jag kanske beställde väl blodig - eller de vanliga magsårssmärtor som brukar dyka upp - ganska sällan faktiskt - men oftast när livet och stressen blivit hanterbart igen. Och det är väl det läget nu - när det känns riktigt tryggt och bra med far. Och lite har jag kommit ikapp på jobbet.

Har fö bestämt att jag INTE ska jobba idag. Ska fixa med en kompis försäkringsärende, skotta av bron och hämta kusin Kersin vid bussen. Och besöka far förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback