Övning ska ge färdighet

Övning ska ge färdighet sägs det - men man måste nog vara utrustad med mer tålamod än vad jag är. Har nu försökt göra ett blogginlägg från min bärbara dator - och kom så långt att jag skulle markera och göra en länk - men faktiskt då var det som i början av umgänget med datorer - allt bara försvann. Ett par gånger - så nu är jag tillbak vid den stationära.

Mina fingrar är för klumpiga för den lilla nätta datorn - och jag kunde inte ens hitta hur göra citattecken?

Allt nog detta sena bloggande är inte bara resultat av att jag tragglat vid datorn - jag har sovit till klockan 8. Hörde på radion om någon undersökning som visade att ungdomar som sov för lite lättare fick depressioner. Och eftersom jag klart ser likheter mellan barn och gamla så försöker jag nu anamma att sova lite mer.

Det var Mona Sahlin som försvann när jag skulle försöka länka - artikeln om hur hon
säljer skinnet innan björnen är skjuten.

Idag ska jag försöka uppbåda den där arbetslusten som bara försvann igår. Jag känner igen det här. Efter jul är inte min bästa tid - snarare den värsta. Brukar bli något bättre när helgerna är över - men januari, februari och halva mars är definitivt årets sämsta månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback