Planerar för buss

Jodå - jag hedde mig hem när Thomas kom tillbak med min bil , 14.30. Hälsade på far som var glad och mådde bra. Det hade varit sång, musik och dans i etagevåningen.

Ett skov av trötthet gjorde nästan två timmars sömn - fram till halvsju. Dock med brejk för ett telefonsamtal. Och sen ringde Kicki och berättade om sitt nyförvärv - Egon - en liten hundvalp som kommer i början av februari. En sån där Bischon som jag inte kan stava till..

1-1 mellan Luleå hockey och Brynäs.

Och Saab, Spyker, GM blandat med Maud i all oändlighet på TV. Fast visst är det fantastiskt att jobben nu verkar räddade.

Planerar för två saker nu - buss till jobbet i morgon och för en lång natt - sängen direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback