Sjuk kusin?

Tacksamt med tidningarna i farstun när jag sovit till klockan 7. Fattar ni klockan 7 - men det är medvetet - jag tror jag behöver mer sömn under januari och februari - mina hatmånader.

Men lite orolig blir jag - för på tidningarnas något annorlunda placering - både man och Lillys - så förstår jag att det är kusin Kerstin som hämtat in dom. Kan det vara andra gången sen jag flyttade hit för nästan 2 års sen?

Nästan så jag undrar om hon ör sjuk?

Underskattad skönhet och underhållning - att kolla in
småfåglarna vid fågelborden. Dock har jag inget fågelbord på tittvänligt avstånd - och så ser jag inte skillnad på dem.

Idag gratulerar jag moster Gunilla i Bollnäs - på namnsdagen. Och Gunilla i Gällivare och Gunilla på "backen" och Gunilla som jag gick skola med - Brander som ogift. Det är en olycka när jag börjar räkna upp - lätt att glömma någon som man inte borde.

Ur led är tiden - "kapten klänning" - och nu en lokal moderatpolitiker i Stockgholmsområdet - med barnporr.

Och Thomas "viker ut sig" i NSD - ett trevligt reportage i en serie om kommunpolitiker i Luleå. Även på TV 24.

En dag som gjord för hemmapyssel - har inte kollat graderna men kändes kallt när jag satte i motorvärmaren. Men förmiddagen ska det blir röj här hemma.

Skulle väl inte tro att Jens åker "Ranrennet" idag? Och vilken tid var det basket och var?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback