"Svensk majskyckling från Bjäre"

I väntan på att få se om också våran Thomas badar bubbel - som Camilla gjorde - har jag träget sett på TV24 Norrbotten nu en lång stund.

Kocken Simon lagar coq au vin - och hur många gånger talar han inte om att det ska vara majskyckling - svensk majskyckling från Bjäre. Möjligen har jag missat något - men jag kan inte se att man talar om att detta är ett reklamprogram. 

Förvisso sponsrat av Tandlaget - men vad det har med majskyckling från Bjäre förstår jag inte.

Nå guldet är vårt - bandyn - efter en spännande rafflande match. Jag gillar bandy!

Kerstin har hjälpt mig med gardiner hos far - och jag har hjälpt henne med nya rader till bokföringen i datorn. Om du nu inte kommer ihåg Kerstin så är receptet följande: Tabell, infoga, rader nedanför..

Nu väntar vi med spänning på partiledardebatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback